Hello May, snart sommar!

Snart mitten på maj redan, jösses! 
Maj är ju en typisk sån månad när allting händer. Det är mycket jobb (högsäsongen på mitt jobb börjar nu), 17 maj, bröllop, födelsedagar osv. Men det är kul 😊

Ser så mycket fram emot denna sommaren. Tror den kommer bli den bästa på länge, då vi ääääntligen fått ordning på allt och kommit ikapp med ekonomin osv. I juni ska jag ha två veckors semester - min första betalda semester någonsin! 💜💜💜 underbart. 

Nu ska jag ta vara på resten av denna söndag. Mattias varit i Stockholm på svensexa denna helgen, och jag är ensam kvar i Oslo eftersom jag jobbade igår. Lite tråkigt men ändå skönt, och välbehövligt tror jag med lite egentid och tid ifrån varandra så att man får längta lite 😊





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Maj är alltid hektisk och mycket att göra för alla. Tyvärr går tiden alldeles för fort ,när försommaren är som vackrast.
Hoppas att Mattias har haft det kul i Stockholm. Ni ska ju snart dit på bröllop.

Skönt för er att få några veckor semester i sommar . Äntligen!

Vi ses snart.
Kram mamma

2015-05-10 @ 17:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0