74 dagar

Klockan är snart 4 och jag är inte alls trött.
Kom hem från Simon för ett tag sen. Innan det var jag med Malin på Bergvik och IKEA. Avklarade vårt årliga julklappsbyte väldigt hastigt när vi båda hittade ett varsitt mjukisdjur som vi ville ha. Haha. Jag fick en rosa flodhäst och hon en ljusblå giraff. Så nu har jag någon att krama inatt iaf... ^^

Jag vill fylla 18 nu. Längtar verkligen galet mycket - efter att få åka till Thailand, ta körkort, kunna gå på krogen, köpa cigg... Att bara kunna säga "fuck off, jag är myndig och bestämmer över mig själv".
Men 74 dagar är ju inte så mycket.....

Föressten så är Comviq jävligt dyrt. Har gjort av med 120 spänn på tre dar nu. Det är illa. Jag måste byta operatör tror jag, innan jag lyckats ruinera mig själv helt >.<

Imorgon ska jag till ishallen och kolla på luciakröningen och konståkningsuppvisningen. Det kommer kännas riktigt skumt att se det från läktaren när man vanligtvis brukar vara med på isen =/ Men that's life... Jag hatar mitt fucking knä.

131260-9



I den här drömmen är du min
Ditt bruna hår hänger ner för ditt ansikte
Dina händer hårt sammanflätade med mina
Lika skör som en glasbit är du
Lika känslig och trasig som jag och vi går tillsammans genom en värld där det bara är vi mot resten av alla jordens varelser
Ensam är inte stark men tillsammans överlever vi
Halsbandet jag fick av dig finns för alltid kvar som ett minne, en drivkraft
Jag önskar att du aldrig glömmer mig
Det är du och jag mot världen, precis som vi lovade varandra, ifall du minns
Du och jag och den där hunden vi båda velat ha
Din mörkgröna huvtröja doftar av Adidas-parfymen jag gav dig en gång
Du är en drog, som jag aldrig vill sluta missbruka...

Kommentarer
Postat av: astrid ^^

Hajhaj maddelyyyn!:D
Här är min blogg, fattar nada men de ska nog fixa sig ;)
hare gräjt,

2007-12-09 @ 18:26:50
URL: http://Missdahlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0