Dan före doppardan

ÄNTLIGEN funkar internet på min dator igen! Fast inte det trådlösa, pappa köpte en nätverkskabel till mig idag ist... Men det är jäkligt skönt att kunna sitta ostörd på sitt rum iaf.

Har varit hos mormor och morfar idag och haft "lilla julafton" med släktingarna på mammas sida. Åt massa gröt och småplock, lika gott som alltid. Jag bidrog med att bjuda på mitt alldeles egna julgodis till efterrätt - choklad med torkad frukt och mandel, som jag bakade imorse. Sen fick jag och bror min dricka conjac också. Inte helt fel faktiskt ;P

Nu ska jag snart till Victor, typ kolla film och ge honom hans julklapp^^
Imorgon blir det först att åka till farfar och sedan vidare till mina kusiner. Lär inte hinna skriva mer här innan dess, så jag får väl passa på nu att önska alla en riktigt GOD JUL! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0