Den här dagen suger

Vi har i uppgift i textkommunikationen att skriva om låtar som påverkat på något sätt. Det är svårt, jag vet inte vilken låt jag ska välja - jag har alldeles för många. Alla låtar jag tycker om har påverkat mig. Mer eller mindre...
När jag letade runt så hittade jag en gammal låt som fick mig att tänka på en viss människa som jag av någon anledning haft i huvudet i flera dagar nu och som jag dessutom såg på bussen idag. Brukar aldrig se personen annars. Lite småwierd.

Mitt internet har dampat både idag och igår så nu sitter jag vid päronens dator. Som MSN vägrar att fungera på. Det suger rätt hårt, med tanke på att MSN:ar är det enda jag gör vid datorn, i princip. Men nu ska jag ändå snart sova tror jag... är trött som inihelvete. Och på dåligt humör. Alla är bara cp idag.

Min sjukgymnast glömde till och med bort mig förut. Gick och tränade efter skolan som vi gjort upp, men tror ni han där? Nej... Så satt och väntade utanför hans rum i typ en halvtimme, tills någon i receptionen gav mig telefonen så jag fick prata med honom. Han hade visst åkt iväg någonstans och bad så mycket om ursäkt, så nu ska jag dit på fredag igen. Jippi.

Fel person vann Top Model också.
Jävla skitdag detta >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0