En vecka kvar

Jag hatar att folk alltid ska ta för givet att jag finns där och väntar på dom...
Fast jag hatar nästan mig själv ännu mer för att jag faktiskt gör det. Det kanske är dags att sluta bry sig och ta lika lite ansvar som alla andra? Lova saker och sedan skita i det, för att folk ska veta hur det känns?
Problemet är att jag inte kan det. Jag kan inte förstå hur folk tänker när de föreslår en sak och sedan verkar ändra sig utan att säga något - eller kommer på senare att de glömt bort en, när man redan gett upp hoppet och accepterat att ännu en av ens dagar gått till spillo för att man väntat förgäves...
Jag blir så trött. Så jävla trött... Alla är fan likadana.  =/

Idag är det en vecka kvar till jul.
Känns otroligt skönt att det är sista veckan i skolan och att man kanske, förhoppningsvis kommer få sova ut lite snart... Har vart trött så länge nu. Jag behöver verkligen vara ledig.
Imorgon ska jag investera den sista julklappen, gymma lite och sen va med Simon. Har prov också som jag måste plugga till sen. Bajs.
Fick reda på psykologi-betyget idag också. G, såklart... Känner mig inte alls motiverad i skolan längre. Funderar på att gå till syon på onsdag och säga att jag inte vill ha något individuellt val nästa år. Jag orkar inte. Har ändå tillräckligt med poäng redan så... Spela roll liksom. När man ändå inte kan koncentrera sig halv 9 på en måndagsmorgon.

Kommentarer
Postat av: astrid

Vet du madde, jag tror vi är ganska lika! STOR KRAM TILL DIG

2007-12-18 @ 20:46:42
URL: http://Missdahlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0