Feg, egoistisk, falsk och genomstörd

Vad ska jag säga för att någon, någonsin ska förstå?
För att någon inte ska hata mig, eller tycka att det är mitt fel, eller säga som alla andra - att nu Madde, får du fan ta och bestämma dig för vad du vill? När ska någon människa i den här fucking jävla världen fatta att det inte är så lätt?!


Jag önskar verkligen att jag kunde förklara.
Det finns folk som jag verkligen borde prata med, speciellt en person. Men jag kan inte och jag vågar inte. Jag vet inte vad jag ska säga, dessutom är jag så inihelvetes rädd för hur reaktionen skulle bli... Så jävla feg är jag. Feg, egoistisk, falsk och genomstörd.


Och mina föräldrar fattar verkligen ingenting.
Det är i såna här situationer man inte vill något hellre än att flytta hemifrån. Jag längtar så sjukt mycket tills jag tar studenten och kan sticka utomlands, eller i alla fall någonstans långt ifrån Hammarö och Karlstad.

Suck.

Idag så har jag i alla fall vart på stan med Suchi och Astrid. Det var mys! Blev inte så jättemycket shoppat men ändå, ska på mellandagsrean med Malin imorgon igen, så =)

131260-14

Ikväll blir det nog att sova tidigt. Finns ändå ingenting att göra i det här huset, plus att jag inte sovit särskilt mycket inatt. Den lilla tiden jag sov hann jag i alla fall drömma världens underbaraste dröm.
Mitt knä var friskt och jag var fit for fight för att börja träna konståkning igen. Och så när jag gick ut på  isen så hoppade jag universums högaste och finaste axel, så att min tränare blev helt häpen.
Jag önskar verkligen att hoppen sitter kvar när den där dagen väl kommer. Det gick så jävla bra precis innan knät pajade så jag kommer bli totalt jävla galen om ingenting sitter längre... Uschuschusch. Jag vill åka skridskor, nuu!!


Kommentarer
Postat av: astrid

Du är bra madde!

2007-12-27 @ 22:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0