Första december

Det är jättemörkt ute idag.
Gick upp runt 13-tiden, redan då var det helt grått ute och nu två och en halv timme senare är det mörkt som natten. Regnar gör det också. Deprimerande...

Igår blev det pizza och biljard med Simon, Erik och Henrik. Såg film gjorde vi också. Kom inte hem förrän vid 3-tiden, somnade vid 4. Sen vaknade jag kl 10 av att Calle skickade SMS. Jag blev helt förvirrad när jag kollade vad klockan var, hade ingen aning om ifall jag skulle till skolan eller om det var helg. Sen läste jag SMS:et och förstod att det var idag jag, Calle och Malin skulle ha filmkväll. Alltså lördag.

Så nu ska jag och Malin snart ta bussen in till Calle i stan, vi ska baka först och sen se film resten av kvällen =) Myspys. Är egentligen jättefestsugen, men det får väl bli nästa helg. Eller något.

Nu ska jag ner och kolla vad det blir för mat. Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0