Gott nytt år!

Näst sista dagen på året då. Känns lite skönt. Det händer mycket 2008 som är värt att se fram emot =) T.ex:

* Min 18 års-dag
* THAILAND!
* Konståknings-VM i GBG
* Att ta körtkort
(och göra allt annat som man får när man är myndig..:P)
* Peace & Love-festivalen
* Arvikafestivalen

Nyår kommer nog bli bra det med känns det som. Det var ju lyckat hemma hos mig förra året, så det blir det säkert i år också =)


Årets nyårslöften är att
* Aldrig mer snoka runt på internet för att hitta saker som jag egentligen inte vill se
* Lära mig lita på folk
* Sluta tänka så fucking mycket jämt
* Börja måla (farfars målargrejjor har stått i mitt rum i typ 2 år nu utan att jag rört dem... men idag köpte pappa målarpapper/tavlor, så nu har jag alla skäl i världen till att börja! Eller åtminstone försöka....)
* Sluta bita på naglarna (det traditionella löftet som håller i max 1 vecka... men nu jävlar ska jag klara det!)


Nu ska jag och Malin snart in till stan.
Hinner nog inte skriva något innan tolvslaget imorgon, så det återstår väl bara för mig att önska er alla ett gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: astrid

Gott nytt år på dig mädds :) vi får hoppas på ett bättre år!

2007-12-30 @ 18:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0