Kan inte tiden gå lite fortare...?

Nu sitter jag här vid päronens dator igen och får damp på o:et på deras tangentbord som knappt funkar. Man får trycka skithårt på den varje gång. Jobbigt.
Datorn känner av grannens bredband hela tiden också så internet är cp, fungerar inte alls på min dator, får väl se hur länge jag får lov att surfa här. Blir galen på dessa datorer, dom hatar mig verkligen. Alltid är det något som krånglar. Fy faen.

Den här dagen har inte varit riktigt lika meningslös som igår, bara nästan...
Min blogg blir bara tråkigare och tråkigare känns det som. Det är dumt. Jag vill skriva om roliga saker, istället för en massa klagomål hit och dit. Synd att det inte händer något roligt just nu bara...

Jag vill att tiden ska gå.
Att man ska kunna få hoppa över alla tråkiga vardagar. Till helgen blir det Stockholm iaf. Sedan är det bara en vecka kvar i skolan innan jullovet, och nästa fredag åker jag till GBG. Sen är det jul och nyår, har lite ångest över nyår dock... Jag kommer sakna någon att mysa med :( Har varit så bortskämd med det dom senaste åren. Men å andra sidan måste man väl lära sig någon gång... Ska nog ner till Skåne en sväng på lovet iaf tror jag=)

Och det är bara 69 dagar kvar till min 18-års dag och Thailand. Aahw, jag längtar såå !
Tror jag ska få ett körskolepaket i julklapp. Så då blir det att börja med körkortet snart... Hppas på en arvika-biljett också. Och en massa pengar så jag kan tågluffa i sommar;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0