Mellandagsrea

Stan blev med Malin idag.
Shoppade, åt på Sjökvistens och fikade i MittiCity. Mycket trevligt! =)

Investerade en addidas-tröja, ett halsband och en almanacka. Det är lite komiskt att jag aldrig köper saker på rea när det är just mellandagsrean man är på stan för. Men men :P
Upptäckte att jag faktiskt är ganska rik för tillfället, hur det kommer sig förstår jag inte riktigt men det är ju alltid trevligt med pengar :D Nu kanske jag har råd med den där jackan också som jag tänkt köpa så länge.


image15


Kom på förut att jag egentligen hade en klipptid kl 13.00 idag också. Så nu hinner jag säkert inte klippa mig innan nyår som var hela grejjen med det. Känns ju lite surt. =/ Jag som aldrig brukar glömma såna saker...

Men man blir helt vilsen på dagarna när det är lov, speciellt nu när det var jul i måndags. Känns som om det borde va jul på helgen tycker jag, och därför trodde jag att det var mitt i veckan nu, typ tisdag eller onsdag. Men icke... Det är ju snart helg igen för fan ;P



O jag önskar jag kunde säga att jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0