Rysningar

Jippi, jag håller på att bli sjuk igen.
Så jävla typiskt när det är jullov imorgon och allt. Bara att hoppas på att det hinner gå över till nyår, annars vetefan vad jag gör.
Sedan ska jag ju till Göteborg imorgon också och fira min morbror. Kul liksom, när alla andra ska ut och härja... Vet en fest också för en gångs skull, som jag missar bara för att jag inte är hemma. Missade en förra helgen också. O nej, jag är inte alls sur.... Helvetes jävla skit-fanskap!!!!!!

Men okej, jag ska lugna ner mig. Tänka positivt. Jag skulle nog ändå inte orkat festa imorgon, är ju trots allt lite halvsjuk + att jag inte har sovit ordentligt på hur länge som helst och behöver ta igen mig lite (även om jag inte kommer komma till hotellet i GBG förrän mitt i natten imorn heller....)
Men det är ju bra om jag är fit for fight till nyår iaf.


Idag har jag varit och kollat på julkonserten som musikesteterna ordnat i sundsta-aulan. Bror min var med och spelade. Sååå jäkla bra var det! Dom är så duktiga. Det riktigt rös i mig under vissa låtar...
Jag vill också vara så bra. När jag ser sånt där så ångrar jag så jävla mycket att jag slutade dansa... Och att jag slutade spela tvärflöjt. Och att jag började åka konståkning i fucking Hammarö där man inte har en chans att bli bra om man inte haft en proffstränare sedan man var liten, vilket jag aldrig fick möjligheten till... =/

En positiv sak är iaf att mitt knä börjar läka nu. Var hos sjukgymnasten idag igen, han sa att det såg mycket bättre ut och så utökade han mitt träningsprogram med lite fler övningar och tyngre vikter. Ska satsa stenhårt på att vara tillbaks på isen snart igen. Ni anar inte hur mycket jag saknar det, det är helt sjukt... Även om jag inte förstår hur jag hann med alla träningar förut. Jag tycker tiden rinner iväg lika fort ändå... Men det där att bara kunna ta en och en halv timme där man har en enda sak att koncentrera sig på, att slippa tänka på allt annat en stund, det är det jag saknar. Konståkningen har varit som en drog för mig i så många år att det känns som om jag kommer bli knäpp snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0