Sömnproblem

Jag har verkligen sjukt lätt för att få mardrömmar. Det kan inte vara normalt...
Skräckfilmer och sånt går hur bra som helst, men saker som händer i verkligheten... Det etsar sig fast i mitt huvud direkt. Har inte kunnat sova någonting inatt. Har förresten inte sovit ordentligt dom senaste veckorna överhuvudtaget... Det är jobbigt. Funderar starkt på att prata med kuratorn eller något.
Måste till ungdomsmottagningen också. Hoppar nog mediekommunikationen imorgon och drar dit... En del saker jag måste fråga om >.<

Förövrigt känner jag mig väldigt rik för tillfället. Fick studiebidrag för en vecka sen som jag inte har rört, 500 kr i värdecheckar för ett tag sen som komplement för att jag fick vänta i evigheter på att min dator skulle lagas + 550 spänn i "lön" idag för att jag tränat småungarna i konståkningen. Inte helt fel ju! =) Shopping blir.
Köpte btw en jättefin röd klänning i fredags, som jag ska ha på jul. Kan lägga upp bild på den nån gång när jag orkar^^

Nu ska jag leka lite i photoshop och försöka ändra layouten lite här.
Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0