This is me

Det var riktigt, riktigt trögt att ta sig upp ur sängen imorse...
Somnade inte förrän jättesent igår och när klockan ringde så tänkte jag "va fan, vi ska bara se spexet ändå, är det verkligen värt det...?"
Kom iaf fram till att jag inte behöver mer frånvaro från skolan, så jag släpade mig dit ändå och jag är glad att jag gjorde det. Föreställningen och folket fick mig på lite bättre tankar, om så bara för en stund.

I väntan på bussen hem sedan gick jag in på Lars-Hjalmars och kollade lite böcker. Började bläddra lite i en bok om mitt stjärntecken - fiskarna - och det slutade med att jag köpte den för att jag blev så himla imponerad av att allt, precis allt, i den stämde! Det var scary... Bland annat så stod det att jag:

 * Styrs av känslor och pendlar drastiskt mellan skratt och gråt, hopp och förtvivlan.
* Lätt blir förälskad, men ibland är mer kär i kärleken än personen i fråga
* Alltid är på jakt efter meningen med saker och ting och har en skör personlighet
* Har en kreativ ådra. Poesi, dans, foto och måleri är en ventil för alla tankar jag går runt och bär på
* Befinner mig ofta i en drömvärld, det är därför jag verkar frånvarande ibland
* Behöver struktur i min vardag
* Har förmågan att kunna anpassa sig efter alla suítuationer
* Ständigt är på jakt efter kärleken
* Är lite avvaktande i dejtingsammanhang men har inga prblem att locka till mig beundrare
* Har ett stort bekräftelsebehov ch har höga förväntningar, är en krävande men älskvärd flickvän
* Hellre blir förförd än förför någon annan
* Lider i det tysta när jag blir sårad, har svårt för att tala om känslor
* Ser vardagen som en långdragen väntan på de där speciella tillfällena i livet
* Ser fester som ett bra sätt att fly från verkligheten
* Trivs bäst som poet, dansare, grafiker eller fotograf
* Behöver en partner som är stabil och får mig att känna trygghet, och bör undvika osäkra pojkvänner med många egna problem eftersom jag själv lätt lever mig in i dem
Dessutom så är kräftan en av de stjärntecknen jag passar bäst ihop med^^

Jag gissar på att det inte var en enda människa som orkade läsa det där :P
Men det spelar ingen roll... Jag tyckte iaf det var lite coolt. Jag har alltid varit fachinerad av astrologi, och nu är jag ännu mer fast. Det fanns ett test längst bak i boken också där man kunde testa hur mycket fisk man egentligen är, det ska jag göra sen.

Förövrigt ska jag iväg till gymmet snart. Sedan slå en pling till Malin.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tufft om det stämde in på dej:)
Jag är typ så olik mitt stjärntecken som d går att bli:P

2008-01-14 @ 22:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0