Wonderful

Stockholm var underbart.
Manson var grym. Mycket grymmare än vad jag trott. Förut diggade jag honom som person, nu gillar jag honom sjukligt mycket - både musiken och personligheten.
Sedan var det ju rätt skönt att bara komma bort ett tag också..  o umgås med Malin :)

Egentligen borde jag sova nu. Men jag orkar inte gå och lägga mig. Å andra sidan kommer jag aldrig någnonsin ta mig upp ur sängen imorgon bitti om jag inte gör det >_<
Tur att jag börjar 10 iaf, istället för halv 9. Sova en timme extra är aldrig fel.

Ska till mormor efter skolan imorn och sedan till BM för o  vaxa benen.
Sen hinna va med Simon en stund också... Kommer nog däcka i hans säng, men men =)
Nu blire nog sängen. natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0