Fest

Var på födelsedagsfest hos Linnea igår, det var trevligt :)
Hon flyttade det till igår istället för idag så att hon skulle kunna följa med på maskeraden ikväll, hihi. Bra tycker jag!

Kom hem vid 1-tiden inatt men somnade inte förrän vid 6-halv 7. Hade så jävla ont i magen :S
Så vaknade vid 2 idag och var fortfarande trött. Hade bestämt mig för att gå ut och springa också, men det regnar som fan ute så jag får väl skippa träningen idag med =/


Nu ska jag ringa Linnea och sen hoppa in i duschen. Hejdo.


(Har jag sagt att jag köpt biljetter till Bullet for My Valentine i Göteborg den 6 december, förresten? Med Linda, Calle och Malin :D längtar ja, wie!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0