Nit varje gång ?

Du känner mig utan och innan. Du kan få mig att skratta i nästan vilken situation som helst. Du får mig att känna mig trygg. Du ger mig all kärlek i världen... Vad mer kan man begära?

Jag är lyckligast på hela jorden samtidigt som jag är så inihelvetes rädd för att allt ska krascha igen och bli precis så som det var förut. Jag vill verkligen inte det. Men jag vill inte heller behöva gå runt och känna dendär oerhörda saknaden som jag känt nu i 9 månader...
Och jag har verkligen försökt nu. Ingen kan säga att jag inte har det. Jag har försökt med allt, och ingenting har fått mig att må särskilt mycket bättre... Så vad mer kan jag göra? Misslyckas jag nu igen så vet jag i alla fall att det inte finns något sätt för mig att vara lycklig på.

Nu ska jag snart gå och lägga mig.
Imorgon ska jag in till stan och hämta ut biljetter till Sweden Rock Tribute den 2 maj, som jag och Malin ska på :) Sen ska jag med mammi och träna och eventuellt sola lite. Och så blir det bak och mys med Victor på kvällen. Kanske kan få se en liten snutt av Let's dance-finalen också, om jag har riktigt tur^^ :P

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0