Beslutsångest

Sov hos Victor inatt :) mews. Nu är jag hemma och ska dra och träna om ett tag, sen kommer han hit och myser igen. Hihi. Blir nog en lugn kväll, mina föräldrar är borta så vi har huset för oss själva.

Alla pratar om att pierca sig och tatuera sig nu... Det tjatade jag också om när jag fyllde 18. Men har jag fått tummen ur röven än? Nej. Kan ju inte bestämma mig, fast sen kom ju operationen i vägen också och gjorde att jag inte fick pierca mig p.g.a. infektionsrisken. Men nu är jag sugen igen. Frågan är om jag ska pierca naveln eller läppen? Eller om jag ska tatuera mig, och i så fall vart. En liten i nacken eller skulderbladet eller längst ner på smalbenet eller insidan av handleden? Jag har beslutsångest som fan, hjälp mig!



Kommentarer
Postat av: astrid

Okej, nu ska jag disskutera med mig själv här ^^



Jag skulle nog först bestämma mig för antingen piering eller tatuering. Sen skulle jag nog kanske börja med en piecing eftersom att man kan ta bort den..

Om du väljer tatueringen så tror jag att det finns nån slags tatuering som håller i ca 7 år. En sån tror jag att jag ska tatuera och sen om man vill ha den kavr kan man ju tatuera "På riktigt".

haha, hänger du med? (a) jag är lite yr!



Sen tycker jag att du är för söt för piersing i läppen :D men samtidigt tror jag att du skulle passa i det så jag vet inte xD haha



Sorry, jag var nog inte till mkt hjälp (a)

2008-10-03 @ 21:08:23
Postat av: Madde

hehe, du bekräftade just att det jag var inne på kanske var det bästa alternativet att börja med - piercing i naveln ;P så det blir nog! :)

2008-10-04 @ 11:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0