Gammal tant

Fy satan vad skönt det var att få sova ut imorse. Har inte gjort det på evigheter känns det som, även om jag är ledig på onsdag och torsdag förmiddag så har jag varit tvungen att gå upp och köra rehab-träning för knät eller något annat, och på helgerna har det vart konståkning. Men inte idag :) SKÖNT!

Jag har varit så otroligt trött på sistone så jag har inte ens orkat göra något på helgerna. Känner mig som en gammal tant som bara sitter hemma med Victor och glor på TV, men så är det just nu... Och det är faktiskt inte helt fel heller om jag ska vara ärlig. :P "stjärnor på is" förgyller ju lördagskvällarna i alla fall, om man är som jag och älskar konståkning.

Idag måste jag ta itu med svenskan och historian som ska vara klart imorgon. Blä :/ det suger verkligen att behöva plugga på helgerna. Men det går nog ganska fort i alla fall, hoppas jag.
Sen tänkte jag gå på BodyBalance sen i eftermiddag (en blandning mellan yoga, pilates och thai chi), tror det kan vara bra för mig att få slappna av och sträcka ut musklerna lite :)



Kommentarer
Postat av: astrid

Svenskan?`Var det och läsa klart häftet?

puss

2008-10-12 @ 14:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0