GÖTT

Igår var jag på stan med mamma, tränade först och sen gick vi och käkade lunch på Nöjesfabriken. Mumsigt! Mjukglass till efterätt fick man också ^^
Sen jobbade jag mitt sista pass för den här veckan, det gick helt okej och det känns otroligt gött att ha det avklarat. Nu har jag lov på riktigt liksom :D

Så ikväll blir det mys, ska till Therese sen på någon slags middag. Blir säkert trevligt! På fredag blir det nog party också, det är ju halloween då. Hihi.

Nu ska jag i alla fall ta en liten springtur, sen väcka Victor som fortfarande sover i min säng och försöka mig på att laga spaghetti och köttfärssås till lunch. Får se hur det går, med mina matlagnings-skills... Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0