Helg

Var uppe idag och tränade småbarn i skridskoskolan, som vanligt. Det gick bra, dom blir bara duktigare och duktigare :)
Sen var jag ute och sprang i en halvtimme, medicin för själen säger jag bara. Älskar't! Speciellt härligt nu på hösten när det är så fint ute.
Efter det var jag till Ö&B med mamma och pappa och shoppade lite billighets-skit :P lite godis till ikväll bland annat, för då ska jag umgås med Malin :) Det var länge sen, så det ska bli mys <3

Våra nya träningsdressar kom idag också, jag älskar min. Den är jättemysig, så jag tror jag ska behålla den på resten av helgen faktiskt :D



Träningsdressen. Ursäkta håret och mitt sletna fejs... :P






Artikeln från i torsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0