Hemmadag

Jag beslutade mig precis för att inte åka till skolan idag. Egentligen hade jag tänkt göra det (annars hade jag inte vart vaken nu), men medan jag stod och sminkade mig kom jag fram till att jag redan har gjort väldigt mycket själv med filmen, så det sista kan jag gott spara tills Linda är hemma igen... Och dessutom har jag mensvärk.

Dock måste jag åka till skolan en sväng ändå sen och låna en engelskabok, men det kan jag göra innan jag drar och tränar.

Frågan är vad jag ska hitta på nu istället... Jag kan ju inte gå och lägga mig nu igen när jag redan har gjort mig iordning och ätit frukost och allt. Kanske skulle ta och måla lite? Jag börjar komma igång med det nu. Snart kan jag öppna ett eget galleri hehe :P


  
Art by moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0