Inget vatten

Vattnet här hemma är avstängt, för några snubbar är här och grejjar med nån ledning eller nåt... Kul. Jag hade tänkt gå ut och springa idag egentligen, men eftersom jag inte kan duscha efteråt så sket det sig. Yeye.

Idag var vår bild med i Karlstads-tidningen, från presskonferansen ni vet. Ska lägga upp artikeln här senare, så ni får se. Orkar inte just nu :P tjejen som skrev artikeln hade i alla fall vinklat den på ett mycket bättre sätt än SVT-snubben!

Ska dra till bussen om en halvtimme, egentligen borde jag ta bussen som går nu om jag ska hinna till klassrådet, men då får jag vänta i stan i 40 minuter (jävla hammarö-bussar alltså). Då är det bättre att komma 5 min försent i så fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0