Jag är duktig



Hehe wow, jag hade visst rätt många besökare igår. Trevligt! :)

Igår blev det som sagt en hemmakväll framför TV:n och "Stjärnor på is". Det var ungefär lika intressant som jag trott, lite imponerad var man allt av hur bra dom lyckats bli på bara sex veckor ^^ Eller ja, vissa var väl bättre än andra då men... Rätt person åkte ut också.
Efter programmet skulle jag och Victor kolla på National Tressure 2, jag somnade rätt skönt efter sisådär en halvtimme-tjugo minuter... Hehe. Men det var nog lika bra eftersom jag skulle upp kl 8 imorse för att träna småbarn.

Annars har jag vart på ett step/styrka-pass med mamma idag, och sen städat en massa. Gjort rent fågelburen, dammsugit, dammat av och rensat ur lite i rummet. Känner mig riktigt duktig nu faktiskt. :P
Nu blir det snart lite fika, och sen drar jag nog till Mörmohallen en sväng, Victor ska spela match idag tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0