Mycket nu..

Det känns som om jag har gjort bort mig jättemycket dom senaste veckorna. Det har hänt småsaker lite då och då, men idag hände det värsta av allt. Ska inte skriva om det ens, det känns för pinsamt, haha. Vissa personer vet nog vad jag menar ändå.

Annars är jag trött som vanligt, jag har så jävla mycket att göra jämt. Om det inte är skola så är det jobb, är det inte jobb så är det träning, eller sjukgymnasten eller läxor eller whatever... Det ska bli riktigt skönt med höstlov kan jag säga! Bara tre skoldagar kvar nu, yey.

Snart ska jag iväg till ishallen träna barn. Sen borde jag plugga engelska, men jag fattade inte läxan vi fick, så jag skiter i det. Kanske hinner va med Victor en sväng istället. Så är det ju Andra Avenyn ikväll också, jag tror att jag och Astrid och Elinor kommer synas som statister snart :D därför är det bäst att inte missa något avsnitt. Visserligen kan man se det på internet om man missar, men ändå.

Kommentarer
Postat av: Josefin

På engelska läxan ska man typ skriva om sitt favorit vilda djur.

2008-10-21 @ 19:21:23
URL: http://msjoan.blogg.se/
Postat av: Astrid

Yes girl :D ikväll är vi kändisar!

2008-10-21 @ 19:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0