Sex

Usch, vad jag inte gillar min layout alltså. Men jag orkar verkligen inte ändra den nu, så försök hålla ut mina kära vänner.. :P

Idag har jag:
Varit på gymmet
Varit i skolan och jobbat med projektet + haft engelskalektion
Gått på stan med Linda
Jobbat. Och jag kom upp i provision idag. YEY!

Konstigt nog är jag inte trött nu. Men jag har ont i ryggen som tusan. Vetefan vad som har hänt med den alltså, haft ont i flera veckor nu... Får väl höra med sjukgymnasten nästa gång jag ska dit med knät om han kan kolla på den också.

Imorgon är det nån yrkesdag i skolan, men det blir nog redigering för min del istället. Fixa klart Vårruset och börja med reportaget vi gjorde i fredags (?), vi var och intervjuade en tant på Lustens oas då. Haha. Vi ska göra ett TV-program om sex och samlevnad, nämligen.


(undrar hur många läsare jag kommer få i detta inlägget om jag döper det till "sex"? :P)


FÖRRESSTEN! Vi var med i gårdagens avsnitt av Andra Avenyn, haha. Visst är vi snygga? (dålig kvalitet på bilden jag vet, men det syns ju näästan att det är vi iaf... :P)


Kommentarer
Postat av: astrid

1. Jag har skaffat blogg :D

2. Vi är så jävla snygga :D

3. Kolla in det här: http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=88847

2008-10-23 @ 00:14:58
URL: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0