Skola, jobb, träna, skola, jobb, träna...

Jag vaknade av mig själv halv 8 imorse och var utvilad. Det händer verkligen inte ofta! Har ju sovmorgon till 13.40 (eller halv 11 egentligen eftersom jag, Linda och Eleonor ska snacka projektarbete då) så jag hade kunnat sova till typ halv 10-10... Men jag hade sovit rätt bra i 9 timmar eftersom jag slocknade klockan 23 igår, direkt jag lagt huvudet på kudden typ. Hehe. Man blir rätt sliten av att gå i skolan och sen jobba hela kvällen.

Jag förstår inte riktigt hur folk klarar sig utan att jobba. Eller, klarar sig gör man ju, men då har man inte råd att unna sig någonting. Än mindre att spara till saker... Om jag inte skulle lägga undan hälften av pengarna jag tjänar varje månad så skulle jag inte ha råd att göra det jag vill direkt efter studenten. Och jag skulle knappt ha nånting kvar efter att ha betalat telefonräkningen... Jag måste nog faktiskt dra ner på ringandet från mobilen, det har blivit lite väl mycket på sistone...

Jaja. Idag ska jag i alla fall prata projektarbete som sagt, sen blir det dra till skolan på engelskalektion och någon föreläsning i aulan, och efter det träna. Sen kanske jag sover hos Victor inatt, har ju sovmorgon imorgon med =)

Förressten så var vi på presskonferans igår, vi som är med och gör Webb-TV för Karlstad Kommun. Så ni som har Karlstad-Tidningen kan ju hålla utkik efter en bild på mig, Elinor och Sandra ^^ Haha. VF och SVT kanske vi hamnar på också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0