Stjärnor på is

Idag började skridskoskolan, och eftersom det är jag och Isabelle som har hand om den så var vi i ishallen klockan 10.00 imorse. Jävlar vad många ungar det var! Och ändå var det flera stycken som var borta denna gången... Vi lyckades i alla fall få någorlunda struktur på det hela och alla verkade glada och nöjda efteråt. ^^

Sen var jag till Bergvik en sväng och strosade runt lite, hittade en skiiiitsnygg tröja på JC som jag ville ha, men den kostade 800 nånting... Och sån nörd är jag faktiskt inte att jag lägger ut 800 spänn på ett klädesplagg. Inte så rik heller för den delen :P så det blev en liknande tröja från Stadium istället, för 249 kr, och ett par välbehövliga träningsbrallor.

Ikväll tror jag Victor skulle komma hit igen, jag tänker i alla fall bänka mig framför TV:n eftersom "Stjärnor på is" har premiär idag :D kändisar som ska försöka sig på isdans, det kan nog bli intressant... Hehe. 



Mysigaste tröjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0