Styrka

Kom hem från ishallen för en liten stund sen, har varit där och tränat småbarn. Det var kul. Lite förvirrande när en italiensk tjej dök upp från ingenstans och skulle vara med, och man var tvungen att prata engelska bara :S hehe, men men! Barnen var jätteduktiga idag, dom lär sig otroligt fort. Jag önskar att jag också hade fått chansen när jag var så liten...

Nu funderar jag på att dra och träna själv en stund, fast på gymmet. Har fuskat lite med styrketräningen på sistone faktiskt... Inte bra. Men det är svårt att hinna när man både går i skolan, jobbar och är tränare i konståkningen =/ och när man dessutom har både idrott och hälsopedagogik i skolan så orkar man inte dra till gymmet 3-4 gånger i veckan. Musklerna i det opererade benet har i alla fall växt rätt mycket, så det syns inte så stor skillnad mellan låren längre. Det är bra. Och den helvetiska rehabiliterings-tiden är snart slut, det har gått precis 6 månader nu. Bara 2 månader kvar alltså, yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0