Tjockisar

Uppe med tuppen idag med! Det var jääävligt jobbigt att åka till ishallen halv 8 imorse kan jag säga, fy fan... Men kul när man väl kom dit förstås.

Igår hade jag och Malin filmkväll. Tjockade oss massor, med godis, glass, ostbågar och dricka. Men det var värt, vi tog väl igen lite tid eftersom vi inte träffats på länge, hehe :P

Egentligen borde jag plugga idag, men jag glömde böckerna i skolan så det sket sig (A). Ska ringa och väcka Victor snart istället och åka dit en stund tror jag, sen måste jag se reprisen av Stjärnor på is också som jag missade igår ^^


Fan, jag börjar få ont i halsen också, det blir trycka C-vitamin och esperitox igen... Jag får inte bli sjuk nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0