Historia

Igår satt jag hemma och pluggade historia. Jag hatar hitoria, just därför satt jag hemma och jobbade eftersom jag absolut inte kan koncentrera mig i skolan. Det kunde jag visserligen inte hemma heller, men jag vaknade till lite när jag kom till detta stycke:


"Homosexualitet bland män var spritt och ansågs inte alls förnedrande, men det krävdes att åldersskillnaden var stor. Den unga, muskulösa och nakna ynglingakroppen dyrkades av de vuxna männen. Idrottstävlingar var populära och där tävlade männen alltid nakna. Det var vanligt att unga män hade en äldre vän som vägledde honom och säkert delade med sig av sina sexuella erfarenheter".


Jag bara what the fuck :P groos, haha!


För övrigt är jag jäääävligt trött på min dator. Den dampar och stänger av sig själv hela tiden, så jag har börjat om på det här inlägget tre gånger nu. Har en massa mer att skriva egentligen men jag tar det en annan gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0