Yeye

Gick upp kl 8 idag och sprang en runda. Jag är duktig. Imorgon blir det spinning, jag kommer dö :P aldrig testat det förut men har hört att man får snygg rumpa av det så ;) haha!

Sen var jag till skolan en sväng och redigerade litegrann.. Orkade bara sitta där i två timmar, sen blev det tråkigt så jag drog hem och åt mat. Sen tillbaks till stan för att jobba. Fick prata med en massa jobbiga personer idag, en massa utlänningar som inte kunde svenska och en massa folk som blev sura när man ringde till dom på kvällen. En bara "vet du vad klockan är? Skaffa dig ett liv för fan!" (klockan var 20.40, det är väl ändå inte jättesent). Då hade jag gaaaaanska god lust att skrika tillbaka...

Yeye,
Är trött nu, så ska nog sova snart. Måste bara bestämma mig för om jag ska orka åka till skolan imorgon och i så fall vilken tid... Hmm.

Beställde lite saker från HM igår också, egentligen ville jag ha två tröjor till men dom lyckades ta slut samma dag som jag tänkte beställa! Så jävla störande. Men hittade en liknande på Vero Moda förut, så jag kanske tar en sväng förbi där imorgon ^^ We'll see.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0