Ne, jag orkar inte sova

Nu känns det sådär jobbigt i magen igen... Det var ett bra tag sen nu.. För första gången på länge så har jag verkligen ingen lust att gå och lägga mig, dels för att jag vet att jag inte kommer kunna somna och dels för att jag inte vill att det ska bli morgon - eller en ny vecka för den delen.

Är bara helt förvirrad just nu. Förvirrad, orolig och stressad = not good.
Känner bara hur den där välbekanta höstdepressionen börjar infinna sig... Men det ska inte få bli som förra året, oh no. Värre än så kan det ju faktiskt inte bli? För nu har jag Victor hos mig igen, och om någon kan få mig att må bra så är det han <3


Jag har bestämt mig för att bli duktigare på det här med bilder, har upptäckt att bloggar blir såå mycket mer intressanta om man har bilder i inläggen! Tycker inte ni det också?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0