Dags för en vit period?

Det var väldigt trevligt igår hos Linda, hade tänkt sova hemma egentligen men lyckades missa sista bussen så jag följde med Malin och Andreas och sov hos dom istället^^ Så kom hem därifrån för en stund sen.

Tror jag ska ta en paus från alkoholen nu, fram tills jag åker till Mallis. Det är ju iofs bara två veckor kvar men ;P Känner på mig att det kommer bli en hel del festade där borta höhö. Och man märker ganska snabbt på hyn och hela kroppen för den delen att den tar stryk direkt när man inte sköter sig.... Vilket jag inte direkt gjort den senaste tiden.

Btw så kom jag faktiskt ihåg kameran igår, så här får ni några bilder. Enyoy.




     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0