Whoop

Oh vilken bra början på dagen!
Först sms:ade Linda om att vi fått svar på två lägenheter, så det blir troligtvis att dra till Sthlm och kolla på dem på fredag.
Sen kom det ett brev med ett utbetalningskort för min skatt, det var inte megamycket, men ändå. Skönt att få tillbaka några hundralappar iallafall!

Funderar på om jag ska dra in till banken och fixa det idag. Och om jag ska orka gå på boxningspasset ikväll... Har träningsvärk som fan i baksidan av låren, jag misstänker att det är från i måndags haha. :O

Nu ska jag nog klä på mig och fixa lite med packningen i alla fall tror jag, damn vad svårt det är att packa för tre veckor alltså...

Bara tre dagar kvar tills jag drar nu, whoooop :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0