Dagen efter

Min födelsedag igår var helt okej.
Förfest hos mig, typ hälften kom inte men det var mysigt ändå :P sen fick vi skjuts in till Nöjes, hann se lite av Bullet som tydligen var förband, och sen Backyard Babies. Ska jag va ärlig så minns jag faktiskt inte hur bra dom var, jag hade fått i mig liiiiite för mycket vin/cider innan >_< det var illa. Plus att det var massa killar i publiken som uppehöll mig med andra saker, heh.... Minns iaf att dom spelade Minus Celsius och Nomadic, låtarna jag helst ville höra :)

Imorse mådde jag inte så bra när jag vaknade. Lärde mig två saker av kvällen; att jag blir jävligt bakis av vin och att det inte är bra att dricka när man har huvudvärk.
Så jag har tillbringat dagen med att sova, käka pizza och glo på TV typ. O nu ska jag gå och lägga mig alldeles strax, så godnatt!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det är aldrig bra att dricka. =P

2009-02-22 @ 00:07:15
URL: http://msjoan.blogg.se/
Postat av: astrid

svar: Varsegod! :) och nej, jag snodde bilden (A) hehe.

2009-02-22 @ 00:19:23
URL: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0