Ensam hemma

Sitter och knarkar Mando Diaos nya album som jag fick av brorsan i födelsedagspresent, älskar't <3

Har vart ensam hemma nästan hela dan, hur gött som helst faktiskt. Var uppe och tränade två timmar imorse, sen drog jag hem och sov en timme, sen tog jag en promenad i det underbara vädret, käkade pannkakor och kollade på Semestersvenskar som mamma spelade in igår. Japp, jag är ganska bra på att sysselsätta mig själv hehe ^^

Ska snart dra till jobbet, känner mig inte alltför taggad. Skulle va jäkligt skönt att stanna hemma och bara glo på TV resten av kvällen, men men... Pengar är bra!

Igår var Malin och provjobbade på Dialon också, håller tummarna för att hon får jobbet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0