Förkyld + huvudvärk + mensvärk. Trevligt värre!

Skräll, säger jag bara. Ovanligt att jag blir sjuk lagom till lovet! Och så fyller jag år imorgon, faan.. Det har inte brytit ut helt än dock så jag tänker nog åka till skolan sen i alla fall och så måste jag jobba ikväll... Bara att hålla tummarna för att jag klarar mig igenom dagen och morgondagen utan att det hinner bryta ut, för jag tänker INTE missa Backyard Babies på Nöjes imorgon! Får knarka lite Ipren eller nått.

Trött som satan är jag också, drömde världens mardröm inatt så har sovit jättekonstigt. Plus att jag somnade alldeles för sent, pågrund av en viss person.... Gah.

Nu måste jag gå och göra mig iordning och försöka hinna plugga lite innan jag drar till skolan. Ciaaaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0