Försvinn ur mina drömmar, tack..?

Skönt att få sova ut imorse, det var ett tag sen nu. Men självklart sov jag jättekonstigt och drömde helt sjuka drömmar bara för det... Fick i alla fall några timmars mer sömn än vanligt = välbehövligt!

Har några timmar hemma nu att bara ta de lungt, sen ska jag iväg och jobba och sen iväg på träning direkt efter det. Måste fixa nåt att käka också, mamma är inte hemma. Gah, får bli kebab eller nåt tror jag ;P


Upptäckte att det var länge sen jag la ut bilder på bloggen, här får ni några inte alltförsnygga på mig när jag tränar, haha. Antionette som har tagit dem.


 

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Snyggt flygskär! =)

2009-02-25 @ 12:33:43
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0