Fredag den 13:e...

...är det idag, men särskilt olycksdrabbad har jag inte varit vad jag märkt. Igår däremot gick allt emot mig kändes det som, i alla fall på förmiddagen när jag var ensam hemma. På kvällen var det kommunfullmäktige och Webb-TV dags, tydligen fastnade jag på ett hörn i SVT:s kamera och var med i Värmlandsnytt :P ska gå in och kolla på webben sen om jag hittar klippet, hihi.

Ikväll blir det lungt. Slappa framför TV:n och typ... käka chips? Har inga hemma dock, får nog dra till affärn och köpa i så fall. Jobbigt värre.

Imorgon är det tidig träning som vanligt, o på kvällen hoppas jag på utgång. Måste hitta nån som är på bara, fan alla har ju skaffat pojkvän nu >_< bara för att jag är singel, typiskt!


Kommentarer
Postat av: Malin

hade lätt följt med ut om ja haft pengar och inte hade haft min blåa stora fot ...........:(

2009-02-13 @ 21:05:07
Postat av: sandra

Jag är så jävla singel ^^,

2009-02-14 @ 15:03:03
URL: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0