Godmorgon

Sitter och väntar på att Isabelle ska komma hit så vi kan planera inför Grease-numret vi ska ha på konståknings-uppvisningen den 12 mars. Hon och jag ska va Sandy och Danny och vår lilla grupp som vi tränar ska åka i bakgrunden, hehe. Det får ni inte missa :D

Funderar på om jag ska orka dra till gymmet en sväng sen, har slarvat jättemycket med styrketräningen de senaste två veckorna. Dock har jag ju träning varje dag nästa vecka, så jag kanske borde vila upp mig idag så att jag pallar med det? Jag vet inte... Nåt måste jag göra iaf, får se om jag åker till gymmet ikväll eller om jag tar en promenad istället.

Kommentarer
Postat av: astrid

ÅH! jag vill se :D hihi

2009-02-22 @ 14:57:02
URL: http://disktrasa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Det är alltid samma sak på nöjes! Har aldrig vart med om det någon annanstans .. blir så trött på dom tycker att man kan få ha kläderna på sig även om man står framför scenen på nöjes det är ju liksom inget problem om man är på festival eller på någon annan klubb så hur fan lyckas alltid alla över kåta killar hamna på nöjes jämt :S ^^ hahah illa är vad det är xP

2009-02-22 @ 16:15:49
Postat av: Anonym

Förra kommentaren var från mig (A)

2009-02-22 @ 16:16:14
Postat av: Anonym

Therese okej jag får tydligen inte ha mitt namn där ^¨ X'D det är iaf jag som skickat dom senaste kommentarerna ;)

2009-02-22 @ 16:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0