Soft dag

Tänk om man kunde läsa folks tankar ibland alltså, vad enkelt det skulle va då.
Massa folk gör mig förvirrad just nu. Fast mest är det nog jag själv som gör mig förvirrad. Men ah...

Idag har jag bara en lektion och sen inget mer att göra på hela dan, förutom träning ikväll 21.30. Känns rätt gött... Dock borde jag verkligen försöka ringa någon och bestämma tid för intervju till reportaget vi ska skriva i textkommunikationen, men jag vet inte vem jag ska ta och jag hatar att bara ringa folk som jag inte känner sådär. Ett skäl till att jag nog inte kommer jobba med media i framtiden....
Aja.

På lördag är det Alla hjärtans dag och det är första gången på typ 5 år som jag är singel. Känns lite... jag vet inte. Konstigt. Några fler singlar som har lust att dra ut på kvällen kanske?

Kommentarer
Postat av: Josefin

Därför valde jag inte textkommunikation. =P

2009-02-11 @ 17:47:47
URL: http://msjoan.blogg.se/
Postat av: astid

Jag ska på födelsedagskalas på lördag, annars hade jag gärna shakat rumpa med dig :D

2009-02-11 @ 23:42:17
URL: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0