Söndag

Jag är stolt över mig själv, för en gångs skull har jag faktiskt pluggat när jag sagt att jag ska det. Gjort både historia, religion och textkommunikation denna helgen. Creds to me!

Nu sitter jag här och är totalförvirrad över Dialons intranät. Dom har gjort så att vi deltidare inte kan anmäla oss till passen på onsdagar och torsdagar :S det är ju jävligt bra för mig som bara KAN jobba onsdagar och torsdagar vissa veckor... Gah, får ringa imorgon och ta ett snack med dem!

Annars ska jag dra och träna snart, ska bli skönt! Mitt knä har gjort ont denna veckan, troligtvis pågrund av att jag fuskat med styrketräningen, jobbigt det där... Jag hoppas att det inte ska behöva va så resten av livet :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0