Ännu en tråkhelg

Det blev visst en lugn Alla hjärtans dag, inget party som jag hoppats på (inte helt oväntat). Men men...
Mina små kusiner från Göteborg kom hit och hälsade på så jag kollade på Melodifestivalen med dom, det var faktiskt helt okej bidrag idag tyckte jag. Heat's låt var riktigt bra, tur att dom och Måns gick vidare till finalen.

Imorgon ska jag upp tidigt och träna barn. Sen ska jag fira kusin som fyller 20, träna, plugga och förbereda mig mentalt för den kommande veckan... Känns som om den kommer bli jobbig =/ Har iaf helgen att se fram emot denna gången, den LÄR bli bra eftersom jag fyller år och ska se Dregen på fredag xP wiho.

Nu blir det sängen. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0