En ledig kväll woho

Jag har fått IG på ett prov för första gången i mitt liv! Fick reda på det i engelskan idag, haha, blev inte så förvånad dock... Fattar typ ingenting av den kursen, men tydligen hade jag fått VG på en uppsats i alla fall så det vägde upp till ett G. Nu gäller det bara att få godkänt på nästa prov, annars är jag lite körd...

Har vart sjukt trött idag, även om jag hade lite sovmorgon. Skulle va på museét 10.30 för att se nån utställning om Förintelsen, det var rätt intressant. Sen gick jag på stan och käkade innan jag åkte till skolan för min engelskalektion, o nu är jag hemma. Fryser som en dåre och har ont i stortån, det var nån idiot som trampade på den med sin klack förut i trängseln vid busshållplatsen =/

Har isträning 21.30 ikväll men ja vetefan om jag orkar gå på den... Kan ju alltid skylla på min onda tå (a)
Känns konstigt att inte jobba, jag brukar alltid jobba onsdagkvällar. Men just nu får vi inte det eftersom heltidarna ockuperar platserna några veckor framåt... Rätt skönt ändå, även om min mars-lön kommer va kass.

Upptäckte förresten att Kicks har börjat ta in fler ekologiska grejer nu, bland annat produkter från Björk&Berries! Så nu vet alla vad ni kan ge mig i födelsedagspresent ;)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad tråkigt! Har inte gjort det där provet än, börjar bli nervös när typ alla får IG på det.. =P

2009-02-04 @ 17:40:11
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0