Fredag, snart slut på lovet

Usch vad tråkig jag känner mig, har bara suttit hemma och degat hela kvällen. Var t.o.m bjuden på fest egentligen, men den var i Skoghall iofs och med en massa folk (drägg?) jag inte känner... Så ska jag upp tidigt imorgon också och jag har varit så sjukt trött denna veckan. Känner mig så jävla otaggad för att börja skolan igen nästa vecka, fyfan. HATAR att vara trött jämt, ge mig lite energi? Lite vår, sol och värme tack!

Imorgon och på söndag kommer det massa släktingar hit och ska gratta mig och mamma, sen måste jag hinna med att styrketräna också (och kanske unna mig en stund i solariumet) samt plugga lite så att jag slipper stressa med det till veckan... Blä. Jag skulle behöva några veckors lov till, jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0