Hehe

På jobbet:
En liten flicka (5-6 år gammal kanske) svarar i telefonen och jag ber att få prata med hennes mamma.
Flickan springer iväg och ropar efter mamman och tar sedan luren igen:
"Är du en försäljare?"
Jag: "Eh jaa, det kan man säga..."
Flickan: "Ok, mamma är inte hemma!"
Haha, orka låta barnen ljuga bara för att man inte vill prata själv. :P yeye,

Jobbet gick hyfsat bra idag, så det kändes skönt med tanke på att jag inte gjort alls bra ifrån mig på sistone... Det är helt okej att jobba som telefonförsäljare så länge man säljer och det går bra (som när man säljer Kalle Anka t.ex :D) men vissa kampanjer är så jäkla tunga och då går tiden ooooolidigt sakta....

Nu har jag typ helg iaf eftersom jag är ledig Imorgon och på fredag :D så skönt!
Fast imorgon har vi webb-TV, det var inte förra veckan som jag trodde... Så jag ska väl dit vid 5.
Fredag blir det boxning med Linda och sedan party! Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0