Topless

Haha, började dagen med att jag göra bort mig lite. Eftersom det var (är) helt underbart väder ute så tänkte jag sätta mig och sola lite på altanen, topless eftersom jag var ensam hemma och tänkte att ingen borde ju se mig mitt på dagen liksom... Men vad händer, jo morfar kommer förbi för att hämta sina solglasögon som han tydligen glömde här i helgen! Och där sitter jag och fläker ut mig, herregud. Lite pinsamt. :P
Sen när han har gått så hör jag små fotsteg igen och får panik, men då är det grannkatten som kommer (han har i princip bott på vår altan sen midsommar då pappa matade honom, han verkar inte få nån mat hemma för han har magrat som tusan stackarn).
Så ja, det blir nog inget mer topless-solade för mig på ett tag tror jag haha.

Nu ska jag gå och byta om strax och dra till gymmet!


Lilla stackars magra grannkatten,
hade vi inte haft en fågel hemma i huset så skulle jag adopterat honom!

Kommentarer
Postat av: J

Haha

2009-06-23 @ 15:22:55
Postat av: astrid

hahaha :D jag hade så dött

2009-06-23 @ 16:40:28
URL: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0