Ångest

Sista dagen på lovet idag, usch.
Jag har ångest nu för en massa saker som måste fixas denna veckan, kunde inte sova inatt för att jag låg och tänkte för mycket... Hatar sånt. Egentligen är det bara små petitesser också, det är det värsta. Om jag inte hade varit så feg och dum i huvet osv så hade det redan varit fixat. Aja...

Gick upp vid 10 imorse och kollade på Efter Tio med Malou. Tycker det är mysigt att käka frukost och kolla på det när man är ledig, idag var Peter Haber där som gäst och berättade om sin scenskräck. Det är skönt att höra sånt ibland, att t.o.m. stora skådespelare tycker det är jobbigt att gå upp på en scen och prata inför en massa folk. Då känner man sig inte riiiktigt lika ynklig och onormal längre...

Sen drog jag till Bergvik en sväng och kollade efter grejer till uppvisningen, fick tag på en av sakerna jag skulle ha men hittade inget av det andra så det får bli en sväng på stan i veckan.
Kom hem för en timme sen eller nåt, käkade lite mat och nu sitter jag här med en tekopp och ska försöka skriva klart religionen, så har jag åtminstone fått en jobbig sak ur världen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0