Förkyld

Ingen skola idag = sovmorgon = jäkligt skönt!
Dock är jag fortfarande förkyld, det suger. Blir bara värre för varje dag =/
Tänker ändå dra in till stan sen, sola och gå på poweryoga med Linda.

Egentligen skulle vi ju gått på bio ikväll med rörlig bild-gruppen, men Ola ringde för en stund sen och sa att de flyttat det till nästa torsdag. Gah, besvikelse! Har längtat i evigheter efter att få se dendär filmen nu.

Imorgon är det fredag, och vare sig jag är dyngförkyld eller inte så ska jag ut! Sett fram emot det hela veckan, så ;P
Har fortfarande inte hittat min kamera som försvann sist jag var ute, det känns inte bra. Den får bara inte vara borta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0