Ja herregud

Vet inte vad jag ska säga om kvällen igår riktigt...
Det slutade med att jag, efter att ha tappat bort Therese och co, dissade Arena och drog till Score istället. Sen tillbaks till Arena och sen till Score igen, hehe.. Det är så typiskt mig att springa runt själv halva kvällen. Träffade iaf massa roligt folk och hade rätt kul mestadels av tiden. Sen gjorde jag förmodligen bort mig en hel del och så lyckades jag missa Starpilots. Plus att det hände en del mindre roliga grejer på slutet, men men... Det var värt iaf.

Mår förvånansvärt bra idag också, trodde att jag skulle va hur sjuk som helst med tanke på min förkylning och att jag var smart nog att springa runt utomhus i bara linne igår. Men förkylningen är faktiskt mycket bättre idag, det är bara huvudet som gör lite ont.

Resten av dagen ska jag bara ta det lungt. Sen är det ju Earth Hour 20.30, då man ska släcka ner allt. Jag vet inte om man ska stänga av TV:n så egentligen, det tänker jag inte göra eftersom det är mitt i Robinson, men släcka alla lampor kan man ju göra iaf. För miljöns skull^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0